Preguntes freqüents

TAULA DE CONTINGUTS

FIBRA ÒPTICA

Per contractar les nostres tarifes et recomanem anar a la secció “Personalitza la teva tarifa” i omplir el formulari perquè el comercial d’Alt Urgell Fibra es posi en contacte amb tu tan aviat com es pugui i formalitzeu el contracte. 

Sinò, també podeu trucar al 873 45 04 00 o enviar un correu electrònic a info@alturgellfibra.com.

⋙ És molt important tenir clars els factors que determinaran quina velocitat necessitem contractar.

  1. Quantes persones viuen a l’habitatge?
  2. Quants dispositius solen estar connectats a la vegada?
  3. Quin ús es fa en cada dispositiu? (no serà el mateix utilitzar el teu Smartphone per parlar per WhatsApp que la teva Smart TV per veure un vídeo en temps real).

Llavors, quina velocitat es recomana contractar?

➩ 500 Mb: Per llars de 6-9 dispositius, que fan servir internet per pujar i descarregar arxius del núvol de forma ràpida i usuaris que fan un gran ús d’Internet de forma ocasional.

➩ 1000 Mb: Per cases amb un gran nombre de dispositius connectats alhora. Per jugadors en línia professionals. 

Sí, si al teu domicili no arriba l’Internet per fibra òptica, t’instal·lem Internet Inal·làmbric de fins a 30 Mb simètrics sense límits de descàrrega. Consulta les tarifes aquí.

Les teves dades:

Nom i cognoms

Direcció

Població

DNI

Telèfon de contacte

Correu electrònic

Firma de contracte

Truca al 873 450 400 per consultar tot el que necessites.

  • En el cas de contractar Internet sí, t’has de donar de baixa de la teva antiga companyia. Aconsellem fer la baixa un cop ja tens el teu Internet funcionant amb Alt Urgell Fibra. Així no et quedaràs cap dia sense Internet.
  • En cas de portabilitat de fix i/o mòbil no fa falta, ja que es fa el canvi de companyia automàticament en el procés de tramitació.
  • El client de totes les maneres sempre ha de trucar a la seva antiga companyia per retornar els aparells i verificar que no tingui cap servei addicional amb la companyia.

Els nostres tècnics s’encarregaran de l’instal·lació i posada en servei de la fibra òptica. 

Si vols un servei sense permanència, s’haurà d’abonar un total de 399€ per la instal·lació. 

Si prefereixes la instal·lació gratuïta, es firmarà un contracte de permanència de 24 mesos a partir de la firma. A més, tant la rosseta com el router s’haura de retornar un cop donat de baixa el servei. 

Per més informació, veure a l’apartat de “tarifes” de la web. 

En el cas de contractar Fibra Òptica, la mitjana és de 1-2 setmanes, en funció de l’agenda dels instal·ladors. El responsable dels instal·ladors et trucarà per quedar amb el dia i l’hora que et vagi més bé.

En el cas de contractar Fibra Òptica, la mitjana és de 2-3 setmanes, en funció de l’agenda dels instal·ladors. El responsable dels instal·ladors et trucarà per quedar amb el dia i l’hora que et vagi més bé.

Si es vol una instal·lació del servei gratuïta, la permanència serà de 24 mesos.

INTERNET INAL·LÀMBRIC

Els nostres tècnics s’encarregaran de la instal·lació i posada en servei.

El servei d’Internet inal·làmbric és un servei sense permanència.

  • Fins a 30Mb simètrics
  • Sense límit de descàrrega
  • Nivell d’assistència bàsic. Horari laboral de dilluns a divendres.
  • Inclou 3€/mes destinats al manteniment de la xarxa general.
  • No inclou telèfon

Sí, tens dos tipus de tarifa de telefonia fixa que pots afegir a l’Internet inal·làmbric.

1- Tarifa plana (8€ al mes)

1200 MINUTS A Fixes Nacionals, Mòbils Nacionals, Fixes Internacionals

2- Pagament per trucada emesa (1€ al mes extra per la numeració)

TELEFONIA

Per a donar-te d’alta o portabilitat de mòbil amb Alt Urgell Fibra, només necessites facilitar dades de contacte, una fotocòpia del DNI a dues cares del titular actual de la línia (NIE en cas d’estrangers) i el número del compte corrent.

Des del dia que es tramiten els documents fins que es fa la portabilitat, triga de mitjana uns 3 dies laborables.
Rebràs un SMS de confirmació amb el dia i hora prevista per la teva portabilitat. Aquell dia veuràs que la teva antiga targeta no funciona, i serà llavors quan hauràs de posar la nova SIM al teu telèfon mòbil.

La cobertura de Pirineus mòbil és cobertura Movistar. 

Sí, pots trucar des de qualsevol país.
• El roaming a la Unió Europea ha desaparegut i, per tant, les trucades entraran dins la teva tarifa.
• Recorda que Andorra no forma part de la Unió Europea!
• El roaming a la Unió Europea ha desaparegut i, per tant, les dades entraran dins la teva tarifa.

*Paisos amb Roaming dins Europa: Alemania, Austria, Bélgica, Bulgaria, Chipre, Croacia, Dinamarca, Eslovaquia, Eslovenia, España, Estonia, Finlandia, Francia, Grecia, Hungría, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburgo, Malta, Países Bajos, Polonia, Portugal, Reino Unido de Gran Bretaña e Irlanda del Norte, República Checa, Rumanía y Suecia.

Països sense conveni Roaming a Europa: Albania, Andorra, Bosnia y Herzegovina, Islas Feroe, Kosovo, Serbia, Mónaco, Macedonia, Montenegro, Suiza y Turquía

A través de la nostra app Smart Movil que trobaras a la seguent descarrega.

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=airenetworks.idi.smartmovil&hl=es&gl=US&pli=1
Apple:
https://apps.apple.com/es/app/smart-movil/id1376622234
també pots contactar directament amb nosaltres.

SUPORT

Comprova que li passa al teu Internet seguint el diagrama.

Tens dubtes? Truca’ns al 873 45 04 00

La fibra óptica arriba a casa teva a través d’un cable que porta la connexió fins el teu router. Si va lenta, pot ser per les següents raons:

  • Mala cobertura wifi dins de casa (massa distància entre habitacions)
    A mida que t’allunyes del router, la senyal wifi es debilita i per això cada cop va pitjor la connexió. Els nostres routers tenen una freqüència i potència de transmissió òptims per garantir la millor cobertura dins de casa. 

  • Tipus d’activitat, de connexió i dispositius que connectis.
    Pot ser que per l’ús que fas de l’Internet, necessitis un ampli de banda més alt per o tenir problemes de velocitat.  Cosulta les tarifes que tenim disponibles. 

  • Las limitacions pròpies del dispositiu
    Els mateixos dispositius a vegades, reben una senyal de wifi dèbil quan les seves prestacions són limitades.

Abans de trucar:

  1. Comprova si hi ha llum o ha saltat el diferencial.
  2. Si funciona, un tècnic haurà d’arreglar el transformador o la ont del router. 
  3. Si no funciona, hauràs de revisar la instal·lació elèctrica de casa o de l’oficina.

Truca al 873 45 04 00 i fes-nos arribar les teves consultes. 📞📲

  1. Comprova l’estat del cablejat. 
  2. Si el cable groc està trencat o malmès, els nostres tècnics hauran de canviar-te el cable.
  3. Si el cable està bé, els nostres tècnics revisaran la instal·lació exterior i la rosseta. 

 

➜ Segueix aquests 3 passos per agilitzar el procés i truca’ns al 873 45 04 00 per solucionar l’avaria. 📲

Hi ha diverses raons per les quals el WiFi pot tenir problemes per arribar a certes àrees de la teva casa:

  1. Obstacles físics: mobles, parets gruixudes, sostres, etc.
  2. Interferència d’altres dispositius electrònics: microones, Bluetooth, telèfons sense fil, etc.
  3. Distància des del router: quant més lluny estiguis, menor serà la senyal.
  4. Antena del router: una antena feble o mal orientada pot afectar la cobertura.

 

Necesites ajuda?